Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate Information Strategy
Hrabčak, Miroslav ; Souček, Tomáś (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Master´s thesis is focused on a presentation of entrepreneurial intention of corporate information strategy. The corporate information strategy is based on the analysis of current situation of the company and its environment which uses modern trends in IT business. It is about a complex solution which should help to the growth of turnover, strengthen of mark of company and stabilize the market position.
Úmluva o ochraně světového kulturního a přírodního dědictví - Globální strategie pro dosažení vyváženého, representativního a věrohodného Seznamu světového dědictví
Černá, Eliška ; Vajčner, Jiří (vedoucí práce) ; Veselá, Martina (oponent)
Práce se bude zabývat 18 lety fungování Globální strategie pro dosažení vyváženého, representativního a věrohodného Seznamu světového dědictví (Global Strategy for Representativ, Balanced and Credible World Heritage List), která má zajistit zachování rozmanitosti statků zapsaných na Seznam světového dědictví. Po 22 letech od podepsání Úmluvy o ochraně světového kulturního a přírodního dědictví bylo poukázáno organizací ICOMOS na přezastoupenost statků kulturního dědictví na úkor statků přírodních a smíšených, také bylo poukázáno na přezastoupenost statků v rozvinutých státech na úkor rozvojových zemí. Globální strategie se snaží o větší rozmanitost Seznamu tak, aby na něm byly ve vyváženém měřítku zastoupeny všechny statky z celého světa. Výsledkem práce bude zhodnocení, jak se Globální strategii daří aplikovat, kam se za 18 let působení posunula a zda celkově plní účel, se kterým byla přijímána. Klíčová slova Globální strategie, Úmluva o ochraně světového dědictví, Seznam světového dědictví, statek, ochrana
Úmluva o ochraně světového kulturního a přírodního dědictví - Globální strategie pro dosažení vyváženého, representativního a věrohodného Seznamu světového dědictví
Černá, Eliška ; Vajčner, Jiří (vedoucí práce) ; Veselá, Martina (oponent)
Práce se bude zabývat 18 lety fungování Globální strategie pro dosažení vyváženého, representativního a věrohodného Seznamu světového dědictví (Global Strategy for Representativ, Balanced and Credible World Heritage List), která má zajistit zachování rozmanitosti statků zapsaných na Seznam světového dědictví. Po 22 letech od podepsání Úmluvy o ochraně světového kulturního a přírodního dědictví bylo poukázáno organizací ICOMOS na přezastoupenost statků kulturního dědictví na úkor statků přírodních a smíšených, také bylo poukázáno na přezastoupenost statků v rozvinutých státech na úkor rozvojových zemí. Globální strategie se snaží o větší rozmanitost Seznamu tak, aby na něm byly ve vyváženém měřítku zastoupeny všechny statky z celého světa. Výsledkem práce bude zhodnocení, jak se Globální strategii daří aplikovat, kam se za 18 let působení posunula a zda celkově plní účel, se kterým byla přijímána. Klíčová slova Globální strategie, Úmluva o ochraně světového dědictví, Seznam světového dědictví, statek, ochrana
Corporate Information Strategy
Hrabčak, Miroslav ; Souček, Tomáś (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Master´s thesis is focused on a presentation of entrepreneurial intention of corporate information strategy. The corporate information strategy is based on the analysis of current situation of the company and its environment which uses modern trends in IT business. It is about a complex solution which should help to the growth of turnover, strengthen of mark of company and stabilize the market position.
Využití Fair Trade v mezinárodním obchodě a jeho význam pro rozvojové země
Drobná, Alena ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Počátky, dnes již celosvětového hnutí-Fair Trade, bychom mohli zařadit do období po skončení druhé světové války, tedy do období čtyřicátých let. Způsob obchodu, označovaný Fair Trade je alternativním přístupem ke konvenčnímu obchodu a je založen na dlouhodobém partnerství mezi výrobcem a spotřebitelem. Základním cílem, který si hnutí stanovuje, je dosažení větší rovnosti v mezinárodním obchodu, zajištění spravedlivějších obchodních podmínek a vytváření příležitostí pro ekonomicky znevýhodněné producenty z rozvojových zemí. Tohoto cíle se organizace snaží dosáhnout především prostřednictvím tzv.,,férové"ceny, za kterou spotřebitelé ve vyspělých zemích fairtradeové výrobky nakupují. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část se věnuje využití Fair Trade v mezinárodním obchodu, jeho významu a očekávaným efektům pro rozvojové země. Praktická část, kde jsem využila metody dotazníkového šetření, má za úkol zmapovat povědomí o značce a problematice Fair Trade v České republice.
Mezinárodní strategie českých podniků
Salvi, Petra ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Cílem této práce bylo v prvé řadě nastudování a identifikace čtyř mezinárodních strategií, jmenovitě: Globální, Multinazionální, Internazionální a Transnazionální, definovaných autory Christopher A. Bartlett a Sumantra Ghoshal ve svém díle: BARTLETT, C.A. & GHOSHAL, S. Managing across borders: the transnational solution -- 2nd ed. Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts(1998) ISBN 0-87584-849-4. V druhé části se tato práce zabývá následnou aplikací poznatků v českém podnikatelském prostředí a to na základě analýzy čtyř vybraných českých společností.
Marketingová strategie společnosti Ford na domácím a zahraničních trzích
Hamáčková, Lucie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fišar, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Ford Motor Company na domácím a zahraničních trzích. Práce shrnuje, jaké marketingové nástroje firma používá k dosažení svých strategických a marketingových cílů. Také posuzuje, jak hluboce jsou marketingové strategie ovlivněny globalizací, a jak se projevila na marketingové politice společnosti Ford současná finanční krize.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.